torstaina, elokuuta 12, 2010

Wippiwaiwee!

Ah. Ihan loistavasti sujuu. En ees oikeen osaa uskoa miten hyvin. Toki arvelinhan jo ennen lomaa, että lomalla tulee olee paljon helpompaa ja niin on käyny. Nyt oon jo reilu viikon vetäny aivan unelma-kalorimäärillä ja ei ees haittaa! Ei oo nälkä, ei erityisemmin heikota, ei himota mikään... Ja lisäksi oon tässä muuton lähestyessä vielä jokseenkin huhkinutkin. No, lenkkeilyä en nyt kyllä oo saanu vielä startattua. Mutta alunperinhän ajattelinkin, että teen sen vasta normaalipainon puolella.

Tupakkaa ja teetä kyllä on kulunut ihan tuhottomat määrät. Ostin jopa eilen ensimmäistä kertaa elämässäni sellasen ison tupakkiaskin. Eli siis sellasen 30kpl. Ennen oon vaan noita kympin ja kahenkympin käyttäny. No, ne ihan pikkuaskithan on poistunu, samoin kun kaikki 18 kpl:een...

Loma on menny ihan turbovauhtia. Oon tosin vedelly bentsoja tässä välillä, eli se vähän vääristää tätä todellisuudentajua. Tänään en kyllä aio. Kaverin uutta kämppää meen kattomaan ja siellä kuivan valkkarin vedän, se saa luvan kelvata.

Äiskä joutui vaihteeksi sairaalaan. Ambulanssilla vietiin Auroran päivystykseen ja siellä on nyt kuulemma pari päivää tarkkailussa. Oli jotain hihhuloinu jossain kiinteistövälitysfirmassa. Oon tässä miettiny, että pitäis varmaan soittaa sinne Auroraan ja kertoa että ottaa sen nyt kunnolla pakkohoitoon, koska sen vanhat diagnoosit on ihan paskat.

Nojoos... Hirveenä himottais tonne vaa'alle hypätä kun näin hyvin menee, mut ikävä kyllä se punnituspäivä just tuli ja meni. Eli kärsivällisyyttä vaan. Ja itsekuria.

Ainiin ja vaihdoin rikkinäiseen rannekellooni punasen hihnan, niin että se rimmaa nyt mun anakorun kanssa ihanasti. Harmi vaan et nyt täytyy opetella pitää kelloa oikeessa kädessä! :D

Ei kommentteja: