lauantaina, toukokuuta 31, 2008

Huomenna on kesä.

Hiljaista tappotahtia mennään. Kohti pääsykoetta. Ei paska. Päivät on sujuneet kohtuullisesti tai sittenkä huonosti. Eilinen oli tuollainen jälkimmäinen. En vieläkään ymmärrä mikä ihme energiantarve mulla voi olla, kun vaikka helvetin kunnolla syön koko päivän niin illalla viedään. Töiden syytä suuri osa. Tai niitä ainakin mieluusti syytän. Siellä kun voi illalla laittomasti mättää namia naamaan ja periaatteessa ihan ilmaiseksi. Mutta happy happy joy joy, pääsen takaisin vanhaan mestaani. Heti kesäloman jälkeen. Melkoinen helpotus, vaikka eipä se kyllä oikeastaan ole työintoon vaikuttanut sinällään mitään. Nahjustuttaa vaan.

Neljä yötä pääsykokeeseen. Pyörin jo nyt sängyssä silmät nappeina ja ajatus kulkee jotakuinkin tätä tahtia: 1. Minä pääsykokeiden alussa. 2. Minä pääsykokeissa. 3. Minä jossakin spesifissä potentiaalisessa pääsykokeen ongelmanratkaisutilanteessa. 4. Minun mahdollinen menestymiseni pääsykokeessa. 5. Onko minun mahdollista menestyä pääsykokeessa? 6. Pitäis nukkua. 7. Pitäis lakata ajattelemasta pääsykokeita niin voisin ehkä rauhottua nukkumista varten. 8. Mitä mä teen huomenna töissä? 9. Tekiskö vaikka sen ja sen. 9. Onnistuukohan se, onkohan siellä niitä yksiä lomakkeita? 10. Pitäis nukkuu. 11. Pitäis ehkä lakata ajattelemasta työasioita, että voisin rauhottua nukkumista varten. 12. Jne. 13. Jne. Ajattelin, että ehkä sortuisin tänään pieneen bentsojen noutoon. Voisin ottaa vaikka tänään puolikkaan, huomenna en ollenkaan, sit taas puolikkaan, ja vikana yönä ennen koetta soisin sen kokonaisen sitten. Kokeen jälkeen taas sit ehdoton sluuttaus. Mielellään about koko loppukesäksi. Ja parin viikon tauon jälkeen kävisin luovuttaa vertakin. Tosin en kyllä tiiä haittaako noi bentsot siinä, tuskin. Muttei tarvi sitten niihin tietolomakkeisiin mainita siitä mitään.

Tänään aion pyhästi ryhdistäytyä nyt syömisten suhteen. Eilinen meni vähän syteen ton helteen takia. Olin niin kesäfiiliksissä että jätskiä teki mieli ja se johti sitten jätskiä ennakoivaan munkin-pullan-piparin (ei pipari oo ees kesänamia!) mässyttelyyn. Aarg. Mutta tänään mä AION. Nyt loppu tuo edellisen päivityksen kaltainen epävarmuus ja kontrollittomuus. Tänään aion, ja niin siis teen. Piste. (Wish me luck!) Onneks ei oo töitä ihan iltaan asti, niin pääsen vähän aikasemmin kotiin terveellisten vaihtoehtojen äärelle.

Olen etsinyt kivoja kesähameita, mutta mistään ei löydy. Kaikki paikat on ihan pullollaan shortseja. Vittu shortseja. Mut mulla on jo neljät tai viidet niitä. Oon käyttäny shortseja jo monta kesää. Saakelin muoti, tahtoisin hameen tai pari täksi kesäksi, mutta ilmeisesti liikaa vaadittu. >:/

Purkkirusketus muutes sujuu ihan fine. Haluisin vaan olla vielä vähän ruskeempi. Eli täytyy ehkä hakee jotain ihan real stuff myrkkyä ton lössön use-daily-light-gradual-tannin kaveriksi, kun ei siit oo mihinkään.

Ei kommentteja: