perjantaina, toukokuuta 09, 2008

Jännitys.



Nyt on kyllä iskemässä sellanen jännitys-paniikki-iik lähinnä huomisen, mutta myös tuon työasian tiimoilta. The Bossille koitin jo soitella, muttei tänään (kään) oo viel vastannut, että saisin minkäänlaista mielenrauhaa luvan myötä / -surua mussutuksen myötä. Huomenna olisi tentti, johon en ole lukenut, ja jossa olen reputtanut kertoja X & Y, mutta silti "haluaisin" käydä vastailemassa jos nyt ihan sattuisi lykästämään. Olen tosin jo avoimen kesäkurssille ilmoittautunut tuota samaista tekemään, että... Ja siis huomenna tentin jälkeen olis tuo mun stressijuoksu, johon tahtoisin enemmän panostaa. :/ Hmph. Tyhmästi aina yliopisto onnistuu noita tenttejä ajoittamaan. Tai sitten mä vaan oon tyhmä, kun en ole kerralla vaan kaks vuotta sitten repäissyt tota tenttiä läpi. Eli en vielä tiiä mitä teen. Juoksunumero pitäs hakee just tentin aikana, mutta siihen olen jo Miehen velvoittanut, eli se kyllä hoituis. Mutta en tiiä haluanko a) mennä nukkumaan tentti ja juoksu mielessä, b) yrittää nukahtaa siinä sitten, c) herätä aamulla sekä tentti että juoksu mielessä tai d) tehdä huomenna MOLEMPIA. Aarg gaarg. Mietin vielä.

Mutta poskut uutiset kanssa! Netissä opintopistetilillä useina päivinä tenttituloksia jännittäneesti palloilleena voin suuren suureksi ilokseni todeta, että minä ihan itsekseni olen ilmeisesti ihan realistisesti tällä hetkellä tasan ja vain 11 opintopisteen päässä kandidaatin papruista! (Tosin nuo 11 sisältävät tuon perkeleen huomisen tentin, jonne koko ajan kallistun enemmän ja enemmän olemaan menemättä... Ja se tarkoittaa sitä, että avoimen kesäkurssille ON OSALLISTUTTAVA, ja se taas saattaa loppukesästä (jota amikset kutsuvat syksyksi ja elokuuksi) mennä erinäisten muiden koulusuunnitelmieni kanssa päällekkäin...) Eli jaiks. En tieädä. Mitään. Miten tehdä huomisen tentin tai pidemmän aikavälin kanssa. Miksei valtsikka vaan voi v*ttu järjestää niitä helvetin lauantaimunatenttejään pitkin kesää? Tai edes vielä kesäkuussa, jos nyt ei heinä-. Mur! Joo en mä sinne mee. :D Onneton minä aikatauluineni...

Mielelläni siis enää työtilanne ja huomisen juoksu. Pyörähuollostakin soitettiin juuri, että se vempele on kunnossa, eli pääsen muutenkin kuin kävellen töihin huomenna. Ostin eilen uuden (iiiihanan) sykemittarin. Sinne meni vikat rahat. Olin kyllä laskeskelevinani, että ens palkkapäivän jälkeen pitäis "lopullisesti" helpottaa. Siis en nyt mikään rahakas oo sittenkään, mutta että kyllä tän kuun luottislaskusta pitäis selvitä. Kesäkuu on sit ongelma erikseen. Mutta luottoa en kyllä vinguta, ellei ole pakko (eli ellen varaa lentoja / hotellia kesälomaa varten netissä - se ei oikein onnistu muuten).

Tänään vähän äipänpäiväkakkujen leipomista seuraavaksi. Ehkä käyn postissa jos kerkeän heittämässä kehitysmaalaisen kummilapseni kirjeen postiin. Sitten duuniin sykemittarin kanssa, että saan vähän harjoitusta sen käytössä ennen huomista h-hetkeä. Kippis.

Ei kommentteja: