lauantaina, elokuuta 21, 2010

Jiggijei!

Mulle on tullut yksi kommentti-kysymys.
So...

Mittani?

Mitat on siis virallisten viimeisten mittausten mukaan 171,5 cm pituutta. Siis tää on otettu joskus silleen et aamulla pituus oli 172 ja illalla 171, eli itse lasken painoindeksit sun muut ton 171,5:n mukaan. Painoa on siis vikan aamupunnituksen jälkeen 83,3 kiloa, mutta viime päiväpunnituksen mukaan about saman verran, eli eiköhän ole jonkun verran laskenut (hoppas så).

Mistä asti olen laihduttanut?

Ja laihdutellut olen noin 11-12 vuotiaasta asti. Tuhosin kyllä jo päiväkirjat niiltä ajoilta, mutta ainakin tuolta viidenneltä - kuudenneltä luokalta oli sellasia "paastopäivä" ja "aion olla ainakin 50 kiloa silloin ja silloin" -merkintöjä. :/ Periaatteessa ennen tätä päivää olen ainakin noin 68 kilosta 50:een pudottanut.

Mistä asti vedellyt lääkkeitä?

Ehkä noin muutaman vuoden sen laihdutusaloituksen jälkeen. Muistan ainakin vaihtaneeni jotain äipän masislääkkeitä tupakkaan yläasteikäisenä. Eli varmaan jotakuinkin samoihin aikoihin tajusin niiden muunkin käytön. Muistan että isälle jäin kiinni äidin lääkkeiden nappailusta joskus, ja isä kuoli kun olin 14-vuotias, eli sitä luokkaa. Pikkuhiljaa vasta oppinut nää käyttötavat, yms... :)

Muahhah. Olipa heti alkuun pirtsakka kysymyspostaus. Nauttikaa.

Ei kommentteja: