torstaina, maaliskuuta 27, 2008

Feedback.

Statusta vähän:

+ Tulin justiinsa ic-tunnilta ja oh mikä ihku olotila on.

+ Eilinen ja mitä todennäkösimmin tää päivä on sujunut kaloritilanteelta oikein jees.

+ Täytin yhteishaun hakemuksen - nyt se saattais sit olla menoa jos niin tahdon!

+ Uusi esimies vaikuttaa aika suoranaisesti arvostavan mua työkumppanina ainakin jossakin määrin, ja painotus sanoitta jossain määrin on tilanne molemminpuolisehko.

+ Huomenna pääsen soittelemaan musiikkia juhlakansalle, pää on täynnä ideaa.

+ Tuntuu että multa tosissaan löytyis intoa saleiluun, kun nyt sain sen ohjelman. Oikein hotittais jo mennäkin...

+ Huomasin juuri että ollaan saatu inhottava lahjaksi saatu Xtran ketsuppi käytettyä, eli saan vihdoin kaappiin sitä kaivattua Heinzia -ainoaa ja oikeaa. Vaikka on Xtrakin ollu yllättävän ok.

Muttei tietenkään hyvää ilman huonoa:

- Vaikka tänään liikuin, niin takana on 2 (siis 2!!) lepo/palautuspäivää. Ja oletettavasti en koko viikonloppuna ehdi mitään jumppailemaan. :/ Eli hyvä et kävin tänään, mutta ois sitä voinu rankemminkin vetää, vaikka sen salin tai sit pumpin vielä ic-lämmittelyn päälle. Mut en muka tai siis oikeestikaan ehtinyt. Muuten en nyt kirjottais tätäkään.

- Vaikka kalorit on jees, niin sekä eilen että tänään siemaillu tollasta alkomahoolitissuttelua. Ihan turhaan ja turhaa kaloritaakkaa. Ne ois voinut käyttää oikeesti palauttaviin ravintoaineisiin tai jättää vaikka käyttämättä. Mut ok silti.

- Haku käynnissä, mutta riittääkö rahat ja pystyisinkö muuttamaan täältä keskustan sykkeestä sinne maalle opiskelemaan edes viikoiksi? Vois tulla oikeesti tsempattuu kunnon ja opintojen kanssa, mutta mä oon kuitenkin kaupunkilainen. Olisko se kivaa pidemmän päälle. Mutta tuollasta koulutusta ei saa oikein muuten. Haluan, mutten tiedä kestänkö. Ero rakkaasta, ero kaupungista, ero kavereista. Okei vaan viikoiksi, mutta silti. En mä haluaisi muuttua sellaseksi.

- Uusi esimies sotkee, ei ole järjestelmällinen, tehokkuudestaan huolimatta se sumentaa mun järjenjuoksua enkä pysty spurttaamaan duunissa nauttien siitä niinku ennen. Mut onneks sentäs se vaikuttaa tyytyväiseltä. Ja entiseen tilanteeseen nähden kaikki on ok, heti kun vaan meiän kakkonen palaa kuvioihin.

- Huominen ja koko viikonloppu stressaa. Kolme aamuvuoroa, pe-la-su. Huomen oon hajalla kun haluisin olla jossain muualla, kotona treenaamassa iltaan ja salilla. Lauantaina oon naatti kun bailaillu ja soitellu koko yön. Sunnuntaina oon väsy jälkeistöhnässä ja vielä toi kesäaikaan siirtyminenkin saatana. Enkä mä oikeesti tiedä miten hoidan sen huomisen kunnialla vaikka inspiraatiota kyllä piisaa.

- Onko tuhlausta laittaa 50 euroa 10 salikäyntiin, jos sit kuitenkin otan kesäks sekä tunnit että salin vapaan kulkurin. :( Mut kun inspirois jo nyt, en jaksa venaa.

Muuta olennaista sitten. Oon ainakin hetkellisesti irtautunut mun ajoittaisesta innosta pro-ana sivustoihin. Kokeilin aamulla käydä, mutta eipä se sytyttänyt. Tuntuu että nää nykyset ei enää vastaa mun tarpeisiin. Missä on ne 16-25 -vuotiaat tasaista elämää viettävät aikuiset normaalipainoiset laihduttajat? Kaikki on nykyään jotain yläaste-lukio-ikäsiä rokkarilaihuutta tavoittelevia, varmastikin sairaita, mutta ei mua silti kiinnosta siitä lukea. Taso kun tuntuu olevan "kuluttaako parsakaalin syöminen rasvaa enemmän kun mitä siitä tulee". Voi äly. Kyllä syömishäiriöinen tietää. Mutta ei ilmeisesti enää ihan kaikki niistä. :P Hiven mustaa huumoria! Voi jos voisin kaiken sen laihdutus- ja ravintotiedon jota mussa on turhaan kompensoida suoraan tulevien tenttien kirjojen sisältöön. Ei tarvis lukea varmaan seuraaviin kahteen vuoteen. :D

Mies leikkasi pitkän tukansa aika lyhyeksi. En ole vielä ihan varma pidänkö siitä. Mutta on se ainakin erikoinen. Ja tykkään kyllä erikoisesta.

Väsyttää. Mut se on jees. Nyt aikasin nukkumaan ja sit helkkarin rankka vkonloppu eessä. Mut sitpä se on ohi. Ja jee, uudet haasteet edessä. :/

Ei kommentteja: