sunnuntaina, huhtikuuta 27, 2008

Liskoja.

Pahoinvoiva tilannekatsaus (itkeäkö vai nauraa?).

Ruumiinkunnostani ja muista tämänpäiväisistä seikoista päätellen (muistikuvat, laukun löydöt, et cetera...) olen eilenissä pahoinpidellyt jonkun hyvin viattoman (mustelmat + ruhjeet jaloissa), pöllinyt yliopistolta tai joltakin sen alajärjestöltä pari adapteria (eivät mielestäni olen mun), lisännyt ennen keskiviikkoa ommeltavien haalarimerkkien määrää parilla, tanssinut hetkittäin päättömästi, yrittänyt tanssittaa vielä päättömämmin, väistellyt jonkun älyvapaasti tanssineen kusipään lähentelyliikehdintää, tanssinut hitaita (en oman miehen kanssa), juonut pullon skumppaa, pullon valkkaria ja tujauksen miehen yyberhienon viskikokoelman helmestä (nauroi tosin vaan). Lonkat ovat lisäksi kipeät puristaneista thinspisfarkuistani, jotka palvelivat kuitenkin kunniakkaasti <3 ja näyttivät siis suprahyviltä. Kauhea olo. Eilinen, mitä nyt alkoholien yli tuhannen kalorin potista piittaamatta, meni hyvin. Tänään olen syönyt sitten valloittavasti pitsaa, karkkia ja suklaata laskelmieni mukaan noin 5000 kalorin edestä. Liha on heikko. Aattelin tästä vielä suunnata kaupan kautta "tv:n" (eli dvd:n) äärelle.

Huomenna tiedossa: tenttiin lukeminen, tentti, koulutehtävät tekeminen, koulutehtävän palautus ja eka työpäivä uudessa toimipisteessä. Aarg. Olen paska. Ihan paskat bileetkin.

Ei kommentteja: