keskiviikkona, elokuuta 04, 2010

Sataa.

Täällä tulee ukkosta. Aika kiva. Äsken pyöräilin kaverilta kotia kohti tossa sateessa. Aika freessiä. Koko etupuoli kroppaa kastu aika perusteellisesti. Huomenna on töitä niin en voinut viipyä pidempään, vaikka kivaa oli muuten. Toi alkoholi vaan on vihollinen. Muutenkin ois menny tänään niin hyvin, mutta kumosin sitten about puoltoista pulloa viiniä ja siiderin. Plääh.

Muuten tässä nyt ei oo sen kummempaa kerrottavaa. Työpäivä oli päivällä tänäänkin, ihan olin liekeissä siellä taas. Vanhassa paikassa siis olin, missä oon roikkunu kirjoilla ja tehnyt tällasii hätävuoroja jos joku on sairas, tms. Huomenna sitten siis oikeeseen työpaikkaan taas.

Tässä illalla oli puhetta noista neitsyydenmenetyksistä ja viemisistä. Itse oon ainakin ihan virallisesti vienyt kaksi kappaletta mokomia. Itseltäni siis viety yksi. ;D
Ensimmäinen omistani oli ensimmäinen kunnon poikaystäväni ja toinen täysin randomtuttavuus, joka oli siis jo 22-vuotias tämän tapahtuessa. En tiedä miten se on mahdollista, mutta enää en usko 24-vuotiaan neitsyenkään olevan täysin mahdoton. Jee. Lisäksi jouduin vielä tuttavapariskunnan suhdeongelmien välittäjäksi, joten iltä oli melko draamantäyteinen.

Haha. Kaverini on lihonut viime aikoin melkoisesti, ja alkaa jo lähennellä mun mittasuhteita. Ja selluliittiä sillä on rutkasti enemmän kuin mulla. Juhlapäivä!

Ei kommentteja: